pld 2.0 - full instalacja

Czw, 16 Wrz 2004, 23:05:04 CEST

Osóbka znana jako The Undefined, wystukała:

> no... jak dla mnie zero to poldek+bash+rc-scripts+lilo/grub ;)

Kiedyś sobie to spisałem, jeśli pamiętasz tamtą dyskusję na apcoln ;)
http://adas.artikon.one.pl/PLD/Ac-Ra.txt
I wychodzi mi na to, że tylko poldek jest potrzebny, aby do takiego
minimalnego środowiska się chrootować (no może jeszcze dev, bo tu pewnie
teraz spyta...)

Natomiast co do paczek później przydatnych: mount (żeby zamountować /proc),
lilo/grub, kernel, shadow i hc/vixie-cron i bash

pozdrawiam