n-tysieczne pytanie o Neostrade

Stanisław Kamiński stasheck w student.uci.agh.edu.pl
Pią, 17 Wrz 2004, 00:49:08 CEST

Witam,
jestem nowy na liscie (pisze to na wypadek rotfli, loli i innych fajnych
akronimow).
Z racji tego, ze nie wymyslilem fajne sposobu przeszukiwania archiwum
listy (jesli taki istnieje, prosze unizenie o uswiadomienie) zadam pytanie

w skrocie: JAK ODPALIC ()!*#@()!&$ NEO+ w PLD 2.0?

Tlo:
- zainstalowany eagle z rpm-a (poldkiem)
- ww eagle skonfigurowany
- skonfigurowany pppd (tzn. hasla wpisane)
- hotplug jest

teraz tak: modprobe eagle-usb, podlaczam modem, elegancko sie zgwizduje,
do tego eaglectrl -w - uzyskuje synchro...

i co dalej powinienem zrobic, zeby goscia odpalic? Poradnik dot. neo z
modemem Sagema ze strony PLD ma sie do tego, co mi sie udalo zdzialac
jak piesc do nosa (bo nigdzie nie mam czegos takiego jak startadsl
tudziez stopadsl - nawet nie wiem, przy okazji czego powinno sie to
znalezc w systemie)... Przekopalem sie jeszcze przez howto Redhata i
Debiana, ale nie uczynilo mnie to madrzejszym. Tak wiec ja, maluczki,
pokornie prosze o pomoc i nieflamowanie.

Pozdro 4 all
Stasheck