FLASH i POLSKIE-literki

Maciej ''Kasprzol'' Kasprzyk kasprzol w o2.pl
Pią, 17 Wrz 2004, 01:16:59 CEST

Dnia Thursday 16 September 2004 23:09, Miesiu napisał:

> Chyba nie robi się ścieżki tylko dowiązanie pluginu.....

Nie, konquerorowi podaje się katalogi w których ma szukać pluginów. Z
ciekawości zajrzałem tam, zamieniłem tyldę na pełną ścieżkę i zadziałało.
Teraz już mogę się cieszyć(?) flashem.

--
pozdrawiam - Maciej "Kasprzol" Kasprzyk
http://home.wi.ps.pl/~mkasprzyk/          Linux Registered User # 224658