pld 2.0 - full instalacja

Piotr Skwarna spider.apd w poczta.fm
Pią, 17 Wrz 2004, 12:42:05 CEST

Darek napisał(a):

>podobno poldek jest fajny bo sam pamieta o zależnościach miedzy
>pakietami a jednak...instalacja np ettercap , elmo nie powiodła sie (3
>pakiety gryzą sie ze sobą a zaczynałem od instalacji podstawowej -
>BASE).
>sprawdzałem PLD 1.0 i instalator też posiada ten błąd o którym
>wspominałem na samym początku tej dyskusji
>poza tym musiałem ręcznie zrobić wpis w /etc/modprobe.conf dla mojej
>sieciówki mimo , że czarodziej miał to zrobić. Żalu o to do nikogo nie
>mam...w końcu sam wybrałem PLD

u mnie za czasow pld 1.0 martwil sie o to pldconf, przykadowo mialem
plyty cd z ra (ah co za czasu z softmodemem :) i klik klik w pldconfie i
juz mam ustawione ze bierze pakiety z cdromu (i nawet mowi zeby wlozyl
inna plyte :), nie dziala siecowka ? klik klik pldconf sam wykyl jaki
modul jest wymagany, daje dhcp i juz, nie umiem ustawic samby ? klik
klik i juz samba byla i to nawet widzina dla windowow :)

--
+SzLUUG +PLUG 	http://www.linux.pl	| [Quoting Sergiusz Pawłowicz]
RLU 301329 	spider(at)linux(dot)pl 	| "głupota to straszny wirus."

Portal INTERIA.PL zaprasza... >>> http://link.interia.pl/f17cb