Maksymalna wielkosc pliku.

Wojciech Kaczmarek wojciech_kaczmarek w wp.pl
Pią, 17 Wrz 2004, 12:56:16 CEST

Dnia Fri, Sep 17, 2004 at 12:38:17PM +0200, Lukasz B napisał(a):

> a slyszales o czyms takim jak partimage?
Tak, gdy tylko przeczytałem jedną z odpowiedzi, zacząłem szukać i znalazłem
partimage.
Po przeczytaniu informacji o tym programie, skorzystałem z livecd i
utworzyłem obraz partycji poleceniem:
partimage -f3 -z1 save /dev/hda3 /mnt/root/debian.gz

Teraz zastanawiam się czy wszystko dobrze się rozpakuje po wydaniu polecenia:
partimage restore /dev/hda1 /mnt/root/debian.gz

Czy możesz potwierdzić, że będzie dobrze, bo nieudany eksperyment mocno mnie
zaboli.
--
konwalie(at)by.onet.pl + + + + Jabber ID: wojtekgerm w jabberpl.org
Linux user number 297551 at http://counter.li.org + + GG: 2936505