linux dla firm?

Grzegorz Konopko kolodko1 w o2.pl
Pią, 17 Wrz 2004, 13:56:13 CEST

Dnia piątek, 17 września 2004 11:38, Krzysztof Królikowski napisał:

> po co kombinować... im więcej komplikacji tym więcej powodów dla których
> US może się przyczepić. Więc ja bym obstawał za rozwiązaniem, że albo
> nic nie wpisujesz albo robisz podkładkę z gazety ;)
>
> --

Skoro nie mogę kosztu łącza to przeciez moge sobie upgrejdować distro na PLD
więc wystarczy dowolna dystrybucja. Na kazdej mozna zainstalować rpm-a.
Mało tego, moze to być jakiś bardzo wczesny komercyjny redhat którego kupujesz
za koszt przesyłki bo i więcej warty pewnie nie jest nie jest i juz. Jesteś
zdolny więc instalujesz po kolei (tak odrazu to chyba się nie da) coraz to
nowsze rpm, kernel i glibc aby bezboleśnie dojść do AC.
Oczywiście nie robisz tego bo i po co.

Dobrze mówię?