Maksymalna wielkosc pliku.

Lukasz B lukasz w mikroplan.com.pl
Pią, 17 Wrz 2004, 15:01:24 CEST

Użytkownik Wojciech Kaczmarek napisał:

>partimage restore /dev/hda1 /mnt/root/debian.gz.000 (zapomniałem o zerach).
>No i najchętniej, jak widać, chciałbym wrzucić to na inną partycję.
>

>Czy możesz potwierdzić, że będzie dobrze, bo nieudany eksperyment mocno mnie
>zaboli.

mnie sie udalo, bez wieszych problemow,
wazna jest natomiast wielkosc partycji, na ktora sie odtwarza, jesli
jest inna niz zrodlowa -
partimage zapisze razem z oryginalnym superblockiem, wiec bedziesz mial
wirtualnie taki sam rozmiar
(nawet jak odtworzysz na wieksza).

Na szczescie nie musialem tego czesto robic.
Jest taki parametr mbr (czy jakos tak) ktory cie odtworzy tablice
partycji jednak tylko te primary, logical juz nie.

Lukasz