tvtime 0.9.13

Charles charles w os.pl
Pią, 17 Wrz 2004, 15:09:13 CEST

Witam.

  Ze względu na to, że wydanie wersji 1.0 opóźnia się (miało być w
sierpniu), a oficjalna wersja 0.9.12 posiada błędy (m.in. "Crash after
random time (Picture freezing)" http://tinyurl.com/62gsx), które w moim
przypadku uniemożliwiają korzystanie z tego programu (mam PixelView HD na
cx8800), postanowiłem zainteresować się wersją 0.9.13 z cvs'u.
Okazuje się, że działa wyśmienicie (nareszcie przestałem "zazdrościć"
użytkownikom DScalera).
Dla zainteresowanych wystawiam paczki (rpm dla athlona i oczywiście src.rpm
z odpowiednio zmodyfikowanym specem, tak więc można sobie zbudować na inną
architekturę):
http://www.pshk.edu.pl/downloads/

Zmian jest sporo (wystarczy spojrzeć do ChangeLoga).
Życzę miłego użytkowania i ew. budowania.
Uwagi itp. proszę śmiało formułować i do mnie kierować :-)

  Karol "Charles" Krenski