Maksymalna wielkosc pliku.

Wojciech Kaczmarek wojciech_kaczmarek w wp.pl
Pią, 17 Wrz 2004, 15:28:01 CEST

Dnia Fri, Sep 17, 2004 at 03:01:24PM +0200, Lukasz B napisał(a):

> mnie sie udalo, bez wieszych problemow,
Ostatecznie wpisałem:
partimage restmbr /dev/hda1 /mnt/root/debian.gz.000
następnie
partimage restore /dev/hda1 /mnt/root/debian.gz.000
i jest w porządku. Nie wiem tylko, czy w całej sprawie istotny jest system
plików, pod który sformatowana jest docelowa partycja. Na wszelki wypadek
sformatowałem ją tak samo, jak źródłową.

Dziękuję także za pomysł z powłoką. Gdy kiedyś będę robił kopię u siebie, to
spróbuję z niego skorzystać.
--
konwalie(at)by.onet.pl + + + + Jabber ID: wojtekgerm w jabberpl.org
Linux user number 297551 at http://counter.li.org + + GG: 2936505