perl-base

Wawrzyniec Niewodniczański niewod w kicia.ch.pwr.wroc.pl
Sob, 18 Wrz 2004, 11:11:33 CEST

On Sat, 18 Sep 2004, mistix wrote:

> Na poczatek chyba nalezy wywalic ta paczke perl-base-5.8.4-8
Nie dziękuję:
There are 97 packages to remove (96 marked by dependencies):

> a potem
> poldek -i perl-base-5.8.5-2, jesli to nie pomzoe to mozna jeszcze tak
> poldek -U perl-base-5.8.5-2
[root w neptun etc]# poldek -U perl-base
error: /usr/lib/perl5/vendor_perl/5.8.0/i586-pld-linux-thread-multi is
required by irssi-0.8.9-4
error: 1 unresolved dependency

Bałem się, że irssi może coś zwalić, ale okazało się że to jakiś śmieć
(dla mnie) więc idzie upgrade. Nie wiedziałem jak się dostać do opisów
pakietów.

Ale zwracam uwagę na niemożmość upgrajdu z wersji instalacyjne
PLD-Live-Mini, bo nie przypominam sobie sam pakował irssi.

Waw

--
  Wawrzyniec Niewodniczański	E-MAIL: niewod(at)kicia.ch.pwr.wroc.pl
        vel LarryN          WWW:http://ch.pwr.wroc.pl/~niewod/en-index.php