Problem z uprawnieniami w Ac

The Undefined undefine w aramin.net
Sob, 18 Wrz 2004, 14:22:27 CEST

On Sat, Sep 18, 2004 at 12:58:47PM +0200, Andrzej Andrzejewski wrote:
> Albo jak inaczej dac dostęp ZU do aparatu cyfrowego?
ja mam po prostu tak:
[undefine w uc undefine]$ grep olymp /etc/fstab
/dev/sda1       /mnt/olympus    vfat    noauto,user

i sda1 to pierwsze urzadzenie podlaczane przez usb

> 2. Mam taki śliczny :P motyw do superkaramba który korzysta z
> informacji dostarczanych przez cpuinfo i eth0 (wielkośc transmisji
> oraz up-/download). Mam do niego jako user dostep gdy ustawię sobie
dodaj sobie użytkownika z którego to robisz do grupy proc
[undefine w uc undefine]$ grep proc /etc/group
proc::17:undefine

i przeloguj się.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała