lpr w pld

Sob, 18 Wrz 2004, 16:06:46 CEST

Osóbka znana jako Wawrzyniec Niewodniczański, wystukała:

> Piszę, oczywiście, bo tak w życiu już jest, że jak się czegoś szuka to
> tego nie ma ;-)

Ja drukuję sobie ze swojego linuksa (PLD Ac) przez lokalnego cupsa do
drukarki udostępnianej przez inną maszynę (PLD Ra) - też cups
Na Ra udostępniona jest drukarka kyocera_raw (tylko kolejka w cupsie)[1] a
ja ustawiłem sobie u siebie:
Device URI:  http://192.168.1.2:631/printers/kyocera_raw
i żeby cups korzystał z lokalnego sterownika od HPlaser

Można też odwrotnie - mam na serwerze z PLD Ra drukarkę kyocera, a drukuję u
siebie do drukarki raw na zdalny serwer - wtedy używany jest sterownik na
Ra

pozdrawiam