lpr w pld

The Undefined undefine w aramin.net
Sob, 18 Wrz 2004, 17:10:43 CEST

On Sat, Sep 18, 2004 at 03:22:33PM +0200, Wawrzyniec Niewodniczański wrote:
> No i widzisz, a na tej maszynie na której jestem adminem to mam
> takiego użytkownika co to nie wiec jak używać Windowsa, bo po Dosie od
> razu przesiadł się na Linuksam, czy najpierw innego Unixa. I w ogóle
> to taki guru, no i on jak mówi, że "cups to chce udawać Windowsa, że
> niby wszystko się samo robi, a przecież wiadomo, że nie", to człowiek
> od razu chce zainstalować coś innego ;-).
samo?
[root w helios undefine]# cat /etc/cups/printers.conf
<DefaultPrinter LaserJet>
Info LaserJet
DeviceURI ipp://drukarka.labs.wmid.amu.edu.pl/ipp/
State Idle
Accepting Yes
JobSheets none none
QuotaPeriod 0
PageLimit 0
KLimit 0
</Printer>

ja tam nie widzę by coś tutaj się zrobiło samo...

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała