Problem z uprawnieniami w Ac

DoubleX doublex w wp.pl
Sob, 18 Wrz 2004, 19:07:40 CEST

Dnia Sat, 18 Sep 2004 18:34:35 +0200, Miro Ziemski <miro w elzab.com.pl>
napisał:

> Była już kiedyś dyskusja na devel o tym. Cytuję za Michałem
> Kochanowiczem:
>
> [...]
> Koszerne rozwiązanie IMO jest następujące:
> 1. groupadd -g $DIGICAM_GID digicam
> 2. echo 'digicam 0 0x04a9 0x309a 0 0 0 0 0 0 0 0 0' \    >>
> /etc/hotplug/usb.usermap
> 3. cat > /etc/hotplug/usb/digicam << EOF
>    chgrp digicam "$DEVICE"
>    chmod g+w "$DEVICE"
>    EOF
> 4. usermod -G digicam,... $LUSER
> [...]
> [...]

No i aoparacik zaskoczył, jest super. Dzięki.
Tyle ze widzi mi pod konsolą gdy dam:
[pafciu w pldmachine pafciu]$ gphoto2 --auto-detect
Model                          Port
Canon PowerShot A60            usb:
i jako taki widziany jest przez Digikam (automagicznie go wykrywa),
natomiast
gdy chcę oejrzeć zdjęcia to mi wywala błąd że coś nie tak z aparatem,
albo nie podłaczony albo źle skonfigurowany. Głupie bydlę :| Ma ktos
pomysł o co
mu tym razem chodzi?