DVD - nagrywarki dwuwarstwowe

Miesiu linux_mdk w wp.pl
Sob, 18 Wrz 2004, 23:30:31 CEST

Dnia sob 18. września 2004 19:35, Marcin Król napisał:

> IMHO nie ma, z jednego powodu, najtanszy dwustronny DVD-R jaki znalazlem
> kosztowal ok 40 zl. Najtansze jednostronne sa po 2 zl 50 gr (te gorsze)
> i 4 zl (te lepsze).

Bardziej mnie interesują dwuwarstwowe niż dwustronne.

Cena płyty nie gra roli - idzie na firmę - zresztą za pół roku cena powinna
się unormować.

Lecz czy cdrecord nagrywa poprawnie, bez błędów i czy daje się odczytywać
zawsze i zgodnie z tym co było zapisywane.

Ktoś to testował?  Ktoś ma jakieś doświadczenie w tym?

Miesiu

--
ZOBACZ DYSK W ZEGARKU NA RĘKĘ:
http://www.swistak.pl/user_info_aukcje.html?id=46307