Problem z uprawnieniami w Ac

Miesiu linux_mdk w wp.pl
Nie, 19 Wrz 2004, 00:16:54 CEST

Dnia sob 18. września 2004 23:22, DoubleX napisał:

> No własnie w tym cały problem ze niestety ale nie obsługuje on mass-storage
> czyli nie można go zobaczyć jako dysk twardy :/
> A co do Twojego sposobu.
> Mam równiez Sony P-52 który można potraktować jako dysk twardy. I z tego
> korzystałem,
> ale znowu tylko jako root. Żaden wpis do fstaba nie pomagał, nawet jak ten
> podany
> na początku wątku, abym mógł dostac się do aparatu również jako zwykły
> user:
> /dev/sda1       /mnt/aparat    vfat    noauto,user

Niestety mam to samo - też tylko jako root choć nie wiem czemu bo pendrive'y
działają z konta usera.

Ja mam jeszcze inny problem - strasznie powoli kopiują mi się zdjęcia - więc
zrzucam cały obraz przez dd a później montuję przez loop

Miesiu
--
ZOBACZ DYSK W ZEGARKU NA RĘKĘ:
http://www.swistak.pl/user_info_aukcje.html?id=46307