Problem z uprawnieniami w Ac

DoubleX doublex w wp.pl
Nie, 19 Wrz 2004, 01:15:30 CEST

Dnia Sun, 19 Sep 2004 00:36:56 +0200, Adam Gapiński
<adas-news w artikon.one.pl> napisał:

> Osóbka znana jako Miesiu, wystukała:

> A próbowałeś zamountować tego fata tak:
>
> mount -tvfat    -o
> user,noauto,umask=000,uid=0,gid=28,iocharset=iso8859-2,codepage=852,exec,showexec
> /dev/sda1    /mnt/aparat
>
> ??
>
> pozdrawiam
No niestety. Mój aparat działa tylko w trybie PTP a jako taki nie może być
zamontowany jako urzadzenie blokowe czyli /dev/sda w tym przypadku. Po
prostu się nie da. Trzeba go odzczytywac jak zwykłeurządzenie USB innej
rady nie ma. Sęk w tym jak nadac prawa userowi?