PLD na AlphaStation - jak?

The Undefined undefine w aramin.net
Nie, 19 Wrz 2004, 01:49:44 CEST

On Sun, Sep 19, 2004 at 01:15:10AM +0200, leszeks wrote:
> No taki pomysł to ja właśnie miałem, ale nie chciałem świrować, bo myślałem,
> że jednak idzie to jakoś "normalnie" postawić, w sumie mógłby jednak ktoś
> wyprodukować jakąś bootkietkę czy iso pod AXP
hm.. w pld kroluje SOD #1 - potrzebujesz? zrób to sam ;)
za malo osob ma "egzotyczny" sprzet, tak by robic na nim jakies
instalatory/iso/costam.
Jezeli masz ochote sie tym zajac, nudzisz sie... napewno mozesz liczyc
na pomoc :)

> jeśli już mówi się, że ta architektura jest wspierana przez PLD. No
> chyba, że jednak ktoś ma lepszy pomysł:)
wspierana jak wspierana... podobnie jak sparc/ppc/amd64 jest wspierana w
wersjach zainstalowanych i wogole. Czyli w najwiekszym uogolnieniu - są
budowane pakiety, powinny być one takie same na wszystkich arch i tak
samo działać. Natomiast nie nastawiałbym się na 100% działanie jajek z
paczki, instalatorów i egzotycznych wynalazków... ;)

a zresztą:

lftp ftp.pld-linux.org:/dists/ra/PLD> ls */UNOFFICIAL
-rw-r--r--   1 root     root            0 Dec 12  2001 alpha/UNOFFICIAL
-rw-r--r--   1 root     root            0 Dec 12  2001 sparc/UNOFFICIAL

;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała