www.pld-linux.org & live CD

PLD Linux pld_linux w op.pl
Nie, 19 Wrz 2004, 11:00:17 CEST

na pld-linux.org nowosci brak, jakis news raz na miesiac teraz strona nawet
nie aktywna... co tym razem???

odnoscie live-CD... jak ktos zakończył juz projekt to niech napisze PRACE
PRZERWANE a nie tak. Poleciłem znajomemu PLD Linuxa, ten do mnie dzwoni ze
to chyba jakas pomyłka bo ostatni news na live cd "12.06.2004 sobota 01:15"
qrde chociaz by ktos cos napisał a nie zrobił ktos cos i do dzisiaj cisza...

jeszcze jedno, pakiety... to ja mam zle wpisana jakas sciezke znowu czy
naprawde jeszcze nikt nie załatał dziurawego apache tak zeby byl w poldku do
upgrejdowania???

ogolnie jestem napalonym zwolennikiem PLD ale po tym co mi moj znajomy
nagadał zaczynam sie zastanawiac... naprawde nic sie nie dzieje... *pomijam
grupy dyskusyjne na ktorych wiesci o szmyczach*