www.pld-linux.org & live CD

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Nie, 19 Wrz 2004, 11:22:27 CEST

It seems like on Sunday 19 of September 2004 11:00, PLD Linux typed:
> na pld-linux.org nowosci brak, jakis news raz na miesiac teraz strona
> nawet nie aktywna... co tym razem???
>
> odnoscie live-CD... jak ktos zakończył juz projekt to niech napisze PRACE
> PRZERWANE a nie tak.

Dlaczego, skoro prace nie zostały zakończone?

> Poleciłem znajomemu PLD Linuxa, ten do mnie dzwoni
> ze to chyba jakas pomyłka bo ostatni news na live cd "12.06.2004 sobota
> 01:15" qrde chociaz by ktos cos napisał a nie zrobił ktos cos i do
> dzisiaj cisza...

Rozwój dystrybucji Linuksa w tak skromnym składzie nie ma prawa posuwać się
do przodu tak szybko jak rozmnażania bakterii.

> jeszcze jedno, pakiety... to ja mam zle wpisana jakas sciezke znowu czy
> naprawde jeszcze nikt nie załatał dziurawego apache tak zeby byl w poldku
> do upgrejdowania???

W repo jest już poprawiony. Nie puszczono go na buildery, bo nie został
odpowiednio przetestowany. Jak Ci to przeszkadza, to sam sobie zbuduj.

> ogolnie jestem napalonym zwolennikiem PLD ale po tym co mi moj znajomy
> nagadał zaczynam sie zastanawiac... naprawde nic sie nie dzieje...
> *pomijam grupy dyskusyjne na ktorych wiesci o szmyczach*

Oh, i mamy paść przed Tobą uniżenie na kolana, błagając o wybaczenie? Prosić
byś został? Nie podoba się, to wynocha. Nikt Ci nie każe używać PLD.
-=- Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/gallery.php -=-
To follow the path: look to the master, follow the master,
     walk with the master, see through the master, become the master.