www.pld-linux.org & live CD

Pawel Koska pawel w artfan.net
Nie, 19 Wrz 2004, 12:44:05 CEST

> Takie teksty mnie bardziej zniechecaja niz cokolwiek innego.

Ja takie posty po prostu ignoruje.
Jednak trzeba sie postawic w roli developerow ktorzy robia to co im
jest akurat potrzebne. Nikt im za to nie placi, robia dla siebie, a my
zwyklu uzytkownicy z ich pracy korzystamy ;-)

Inna sprawa jest to, ze developerzy to tez polacy, a w polskiej krwi
zostalo troche z polskiej szlachty... na nieszczescie zostalo to co
nie najlepsze... budry, porywczosc, pijanstwo (ktore bylo i jest znane
w calej europie) itp.
Nie chce powiedziec ze developerzy sa tacy... mowie ze wiekszosc
polakow jest taka....

--
Pozdrowienia,
 Pawel Koska