PLD na AlphaStation - jak?

The Undefined undefine w aramin.net
Nie, 19 Wrz 2004, 12:50:27 CEST

On Sun, Sep 19, 2004 at 11:16:14AM +0200, Artur Flinta wrote:

> Akurat w przypadku AMD64 jest o tyle prosto, że na tą platformę mamy
> natywne rescue-CD, czego nie da się powiedzieć o PPC, sparc, alpha.
oraz działające jajko, większość pakietów, brak problemów z
initem/pythonem/pakietami gdzie nie do końca zostało wykonane przejście
na /usr/lib64, .... ;)
wg mojego osobistego wrażenia pld na sparc/alpha/ppc i tak jest bardziej
kompletne niż na amd64... (zwłaszcza że większość "poprawek" na amd64
jest po to by się cos tam zbudowało, a przetestowac nie ma już kto...)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała