www.pld-linux.org & live CD

Wojciech Kaczmarek wojciech_kaczmarek w wp.pl
Nie, 19 Wrz 2004, 13:12:29 CEST

Dnia Sun, Sep 19, 2004 at 12:44:05PM +0200, Pawel Koska napisał(a):

> Inna sprawa jest to, ze developerzy to tez polacy, a w polskiej krwi
> zostalo troche z polskiej szlachty... na nieszczescie zostalo to co
> nie najlepsze... budry, porywczosc, pijanstwo (ktore bylo i jest znane
> w calej europie) itp.
> Nie chce powiedziec ze developerzy sa tacy... mowie ze wiekszosc
> polakow jest taka....
Napiszę krótko. Jeśli Polacy żyjący w Europie lub poza nią Ci się nie
podobają, to przestań być Polakiem. Wysyłanie mejli zawierających takie
stereotypy i uogólnienia jest porażką intelektualną autora. Z mojej strony
EOT.
--
konwalie(at)by.onet.pl + + + + Jabber ID: wojtekgerm w jabberpl.org
Linux user number 297551 at http://counter.li.org + + GG: 2936505