www.pld-linux.org & live CD

havner havner w smtp.kamp.pl
Nie, 19 Wrz 2004, 13:49:37 CEST

On Sun, Sep 19, 2004 at 11:15:09AM +0200, Wojciech Kaczmarek wrote:
> Padła obietnica, że gdy już ukaże się AC, to i wersja PLD 1.0 LiveCD zostanie
> opublikowana. Trochę cierpliwości i wiary w autora / autorów tej dystrybucji.

Nie wiem do jasnej cholery kto ma czelnosc cytowac mnie bez mojej
zgody, ale _obietnica_ nie padla. Nie mam zamiaru po wydaniu AC
odpowiedac codziennie czemu nie ma jeszcze livecd. Po wydaniu AC
zabieram sie za livecd, ile mi to zejdzie, nie wiem. Cierpliwosci.

--
Regards       Havner                          http://livecd.pld-linux.org
GG: 2846839                             jid,mail: havner(at)pld-linux.org