www.pld-linux.org & live CD

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Nie, 19 Wrz 2004, 14:11:37 CEST

It seems like on Sunday 19 of September 2004 12:44, Pawel Koska typed:
> wybaczenie? Prosić MC>> by¶ został? Nie podoba się, to wynocha. Nikt Ci
> nie każe używać PLD.

> Ja takie posty po prostu ignoruje.
> Jednak trzeba sie postawic w roli developerow ktorzy robia to co im
> jest akurat potrzebne. Nikt im za to nie placi, robia dla siebie, a my
> zwyklu uzytkownicy z ich pracy korzystamy ;-)
>
> Inna sprawa jest to, ze developerzy to tez polacy, a w polskiej krwi
> zostalo troche z polskiej szlachty... na nieszczescie zostalo to co
> nie najlepsze... budry, porywczosc, pijanstwo (ktore bylo i jest znane
> w calej europie) itp.
> [...]

Co Ty pierdolisz? Takie rzeczy to możesz do pana Józka spod monopolowego
mówić. Powielasz bzdurne stereotypy, nie zastanawiąjąc się nawet nad tym.
Głosząc takie farmazony świadczysz o sobie conajwyżej na poziomie, który
krytykujesz.

P.S. Pisząc tak, sam siebie posądzasz o powyższe.
-=- Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/gallery.php -=-
To follow the path: look to the master, follow the master,
     walk with the master, see through the master, become the master.