www.pld-linux.org & live CD

Miesiu linux_mdk w wp.pl
Nie, 19 Wrz 2004, 15:07:33 CEST

Dnia nie 19. września 2004 12:55, The Undefined napisał:

> alez to jest bardzo dobra i zgodna z prawdą forma.

Lecz - że tak ujmę - mało sympatyczna.  Bez sensu jest obrzucać się błotem
tudzież postawa udry-za-udry.  To do niczego nie prowadzi poza skłóceniem
stron.

> PLD jest robione w wolnej chwili przez ludzi którym akurat coś jest
> potrzebne. Jak ktoś ma jakieś potrzeby nie porkrywające się z potrzebami
> developerów, to.. albo moze sobie pójść, albo też samemu zostać
> developerem i zrobić to co potrzebuje. Ew zapłacić jakiemuś by zrobił to
> co jest potrzebne.

Zgadza się - lecz czy jest potrzeba od razu się unosić? - cytat: "Nie podoba
się, to wynocha. Nikt Ci nie każe używać PLD."

Miesiu

--
ZOBACZ DYSK W ZEGARKU NA RĘKĘ:
http://www.swistak.pl/user_info_aukcje.html?id=46307