pcidev.

Wojciech Kaczmarek wojciech_kaczmarek w wp.pl
Nie, 19 Wrz 2004, 15:37:15 CEST

Cześć!

Korzystałem wczoraj z polecenia 'pcidev'. Działało na współczesnym komputerze.
Dzisiaj chciałem je przetestować na moim komputerze. Wyświetlił się komunikat:
awk: run time error: out of memory
        FILENAME="" FNR=0 NR=0
Pamięci mam mało, bo 32MB, stąd pytanie, czy ktoś skutecznie używa tego
polecenia na starych komputerach? Jeśli tak, to co zrobić, by było to możliwe?

Pytanie 2: Z początku wysyłałem co jakiś czas próbki na serwer
http://www.distributed.net/ . Teraz od kilku dni stale wykonuje się jakieś
działanie, natomiast próbki nie powstają. Wygląda to, jak poniżej:
OGR-P2:25/4-2-24-12-34-3+25-16-50-15 [26,597,675,046]
Na czym polega ten etap i czy wraz z jego końcem powstanie próbka, którą
należy przesłać?

P.S. Moje pytania lub odpowiedzi mogą być nieścisłe, za co z góry
przepraszam.
--
konwalie(at)by.onet.pl + + + + Jabber ID: wojtekgerm w jabberpl.org
Linux user number 297551 at http://counter.li.org + + GG: 2936505