X11-6.8

havner havner w smtp.kamp.pl
Nie, 19 Wrz 2004, 19:35:46 CEST

On Sun, Sep 19, 2004 at 05:22:03PM +0200, Artur Flinta wrote:

> ????? Właśnie przed chwilką zrobiłem upgrade do Xorg 6.8.1, i działa
> cacy, za wyjątkiem, zmiany nazwy sterownika z Keyboard na keyboard.
> Oczywiście mam GNOME 2.8.0 :)

Section "Extensions"
       Option  "Composite"     "Enable"
EndSection

Dodaj to do xorg.conf i powiedz mi czy jest ok. Pomijam fakt, ze gnome w
ogole paskudnie obsluguje composite (xcompmgr), przestaje nagle wyczuwac
panel na gorze i przesuwa caly desktop do gory.

--
Regards       Havner                          http://livecd.pld-linux.org
GG: 2846839                             jid,mail: havner(at)pld-linux.org