www.pld-linux.org & live CD

Marcin Król krol w wsb-nlu.edu.pl
Nie, 19 Wrz 2004, 17:02:51 CEST

> odnoscie live-CD... jak ktos zakończył juz projekt to niech napisze PRACE
> PRZERWANE a nie tak. Poleciłem znajomemu PLD Linuxa, ten do mnie dzwoni ze
> to chyba jakas pomyłka bo ostatni news na live cd "12.06.2004 sobota 01:15"
> qrde chociaz by ktos cos napisał a nie zrobił ktos cos i do dzisiaj cisza...

Chyba nie myslisz, ze autor bedzie o _kazdej_ zmianie, w projekcie
informowal, lub co gorsza, wydawal nowa wersje po _kazdej_ poprawionej
literowce? A to ze do Ciebie znajomy wydzwania to juz chyba nie nasz
problem? Czy na stronie PLD Live maja byc newsy codziennie, "bo znajomy
do mnie wydzwania ze od miesiaca news'ow nie ma"? Chyba sobie zartujesz.
No i chcialbym sie dowiedziec od kiedy brak newsa przez miesiac oznacza
iz prace nad projektem zostaly przerwane. Przy takim podejsciu to
wiekszosc duzych projektow mozesz uznac za zamkniete, z kernelem na czele.

> jeszcze jedno, pakiety... to ja mam zle wpisana jakas sciezke znowu czy
> naprawde jeszcze nikt nie załatał dziurawego apache tak zeby byl w poldku do
> upgrejdowania???

Ac _jeszcze nie wyszlo_, co oznacza ze:
a) wazniejsze jest teraz samo wydanie Ac, niz update'y
b) uzywajac wersji rozwojowej jakiegokolwiek oprogramowania musisz sie
liczyc z konsekwencjami, ktore z tego faktu wynikaja

> ogolnie jestem napalonym zwolennikiem PLD ale po tym co mi moj znajomy
> nagadał zaczynam sie zastanawiac... naprawde nic sie nie dzieje... *pomijam
> grupy dyskusyjne na ktorych wiesci o szmyczach*

Sluchaj znajomego, bedziesz wielki :) A jezeli juz chcesz monitorowac co
sie dzieje w PLD to monitoruj sobie grupe cvs-commit.

M.