www.pld-linux.org & live CD

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Nie, 19 Wrz 2004, 17:17:54 CEST

It seems like on Sunday 19 of September 2004 15:07, Miesiu typed:

> Lecz - że tak ujmę - mało sympatyczna.  Bez sensu jest obrzucać się
> błotem tudzież postawa udry-za-udry.  To do niczego nie prowadzi poza
> skłóceniem stron.

Bez sensu i mało sympatyczne to jest pieprzenie o tym, że to nie działa, a
tamto jest do luftu. Czas spędzony na wszczęcie tego flame'a (nota bene
autor wstydzi się nawet przedstawić...) jest zdecydowanie wystarczający,
żeby *samemu* zaktualizować speca i włączyć budowanie nowego apache'a.

> Zgadza się - lecz czy jest potrzeba od razu się unosić? - cytat: "Nie
> podoba się, to wynocha. Nikt Ci nie każe używać PLD."

Tak. O ile to można nazwać uniesieniem.
-=- Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/gallery.php -=-
To follow the path: look to the master, follow the master,
     walk with the master, see through the master, become the master.