initrd i kontroler RAID ITE8212

Marteen marteen w go2.pl
Nie, 19 Wrz 2004, 23:12:45 CEST

> Info dla kazdego, kto chce uzywac kontrolera opartego na ITE8212:
> 1. trzeba poprawic w pliku iteraid.c trzy includy z "" (uszami) -
> sciezki

Nie wiem co ty chcesz poprawiac w pliku iteraid.c.
Ja jak kompilowalem jajo 2.6 (oraz 2.4) jak dobrze pamietam modyfikowalem
plik odpowiedzialny za to co jest zawarte w pliku .config (po wydaniu
komendy make menuconfig). I zararowno dla kernela 2.6 jak i dla 2.4 moduly
ladowaly sie normalnie. Docelowo jednak wkompilowalem na stale modul w
kernela.

Marcin