problem z evolutionem

Grzegorz Goławski grzegol w pld-linux.org
Pon, 20 Wrz 2004, 01:08:20 CEST

Dnia 20-09-2004, pon o godzinie 00:36 +0200, Kamil 'paladine' Kosiński
napisał(a):
> Wiatm
> Mam poważny problem z evolutionem. Nie wiem kiedy to się dokładnie stało
> (po upgradzie czegoś, a może z innego powodu), ale od pewnego czasu
> podczas tworzenia wiadomości kursor przeskakuje automagicznie z linii do
> linii. Problem wystepuje gdy odpowiadam na maila lub gdy używam jakiegoś
> podpisu. Wszystko jest ok kiedy na początku tworzenia wiadomości okno
> jest puste. Próbowałem zarówno wersji 1.5.94.1 jak i 2.0.0. A i chyba
> najważniejsza informacja. Menadżer okien (metacity) wyrzuca mi coś
> takiego:

> [...]
A w jakiej wersji masz gtkhtml?
Ja miałem podobny problem przy gtkhtml-3.3.2 (z DEVEL). Przy
odpowiadaniu na maila, tekst pojawiał się zawsze na samej górze,
obojętnie gdzie ustawiłem kursor.
Z gtkhtml-3.2.1 wszystko ładnie działa.

--
Grzegorz Goławski <grzegol w pld-linux.org>