Problem z MySQL

Sławomir Sędyka kermit w krosno.tbg.net.pl
Pon, 20 Wrz 2004, 08:39:38 CEST

On Sun, 19 Sep 2004, DoubleX wrote:

> problemów ciąg dalszy.
> Zainstalowałem sobie phpMyAdmin i Apacha, wraz z PHP, Perlem itp, wszystko co
> potrzebne.
> Chciałbym móc korzystać z phpMA, więc sobie skonfigurowałem co nieco, ale
> niestety po wpisaiu
> http://localhost:8080/phpMyAdmin/
                    ^^^^ zakładam, że ten port celowo tak ustawiłeś.
> pokazuje mi się biała kartka vel pusta strona. Myśle, kombinuje co by tu
> ustawić jeszcze
> ale nic mi do głowy nie przychodzi.
> Gmerałem troszkę w /etc/phpMyAdmin/config.inc.php ale nic nie wykombinowałem.
> Czy toś moze mi powiedzieć co jest nie tak??
> W razie potrzeby mogę wkleić zawartość tegoż pliku.
> PZDR

Poszukaj w logach apache'a. Tam może cię nakierować.
Ewentualnych przyczyn szukałbym w braku połączenia z bazą danych poprzez
plik mysql.sock

ZTCP phpMyAdmin szuka tego pliku w: /var/lib/mysql a jest katalog niżej:
/var/lib/mysql/mysqldb tak więc "right way" jest zrobienie symlinka.

--
Sławomir Sędyka