nowy rpm fluxboksa - problem

Maciej Świniarski (luzik) luzik w ds.pg.gda.pl
Pon, 20 Wrz 2004, 15:27:16 CEST

Dnia Mon, 20 Sep 2004 15:01:16 +0200 (CEST)
Mateusz Kamiński <matipl w ds.pg.gda.pl> napisał:

> Kilka dni temu zarzuciłem upgradem w poldku...Patrzę o nowy
> fluxboksik, cieawe co nowego...
> Zainstalowałem, i to był mój błąd, ponieważ teraz w menu i belkach
> fluxboska nie mam nic, tak jakby zgubił czcionkę...
> Ma ktoś taką przypadłość jeszcze? użyto nowej czcionki?

tak - ja ..wlacz antyaliasing  - nie pytaj jak.
Podobno na czystym konfigu smiga .. ale nie za bardzo mi sie podoba
..czyszczenie konfiga.

ja to rozwiazesz daj znac.

--
Czcijmy wielkiego Tux'a...