Problem z uprawnieniami w Ac

DoubleX doublex w wp.pl
Pon, 20 Wrz 2004, 16:11:26 CEST

> Niestety mam to samo - też tylko jako root choć nie wiem czemu bo
> pendrive'y
> działają z konta usera.
>
> Ja mam jeszcze inny problem - strasznie powoli kopiują mi się zdjęcia -
> więc
> zrzucam cały obraz przez dd a później montuję przez loop
>
> Miesiu
No to może Ci się przyda to co mi.
W końcu mi się udało, oto sposób, w konsoli wklepałem coś takiego
su -c 'chmod a+w /proc/bus/usb/001/001'       oraz
su -c 'chmod a+w /proc/bus/usb/002/001'
i mam teraz normalny dostęp do aparatu jako zwykły użytkownik, a nie
wyłączbie jako root.
Działa!!!<jupi> :PPP