ISO PLD 2.0 AC

Wojciech Kaczmarek wojciech_kaczmarek w wp.pl
Pon, 20 Wrz 2004, 18:43:26 CEST

Dnia Mon, Sep 20, 2004 at 06:11:17PM +0200, Mateusz Potrykus napisał(a):
> zawartość ISO jest większa niż płytki CD (800MB), ISO dokładnie
> ma 12,8GB. Postanowiłem zainstalować PLD z dysku, ale nie wiem
> jakie mam podać źródło, tzn. czy ma być
> takie? /mnt/hda1/linuxpld/PLD/?
Ja próbowałbym tak:
1. Uruchomienie RescueCD (dostępne ze strony http://www.pld-linux.org/). Ten
obraz ISO ma kilkadziesiąt MB, więc Twój program do nagrywania płyt nie
powinien zrobić z niego czegoś, co nie mieści się na płycie.
2. Zabootowanie RescueCD
3. Podmontowanie katalogu z pierwszym iso
np. mount -t vfat /dev/hda1 /mnt/ (możliwe, że wcześniej trzeba będzie odkomentować odpowiednią linię w
/etc/fstab)
4. Uruchomienie programu cdrecord, tj.
cdrecord -scanbus, następnie cdrecord dev=ATAPI:0,0,0 speed=2 -data
/mnt/katalog_z_duzym_iso/obraz.iso (w miejce zer należy wpisać wartości, które
zwróci pierwsze polecenie)

P.S. Za nieścisłe pytania lub odpowiedzi z góry wszystkich przepraszam.
--
konwalie(at)by.onet.pl + + + + Jabber ID: wojtekgerm w jabberpl.org
Linux user number 297551 at http://counter.li.org + + GG: 2936505