ISO PLD 2.0 AC

Maciej ''Kasprzol'' Kasprzyk kasprzol w o2.pl
Pon, 20 Wrz 2004, 20:44:18 CEST

Dnia Monday 20 September 2004 18:11, Mateusz Potrykus napisał:
> Zmieniałem program już wielokrotnie, każdy pokazuje, że
> zawartość ISO jest większa niż płytki CD (800MB), ISO dokładnie
> ma 12,8GB. Postanowiłem zainstalować PLD z dysku, ale nie wiem
> jakie mam podać źródło, tzn. czy ma być
> takie? /mnt/hda1/linuxpld/PLD/?

hmm... skoro nawet iso nie umiesz wypalić to może daruj sobie PLD i
zainteresuj się jakimś prostszym distro?

--
pozdrawiam - Maciej "Kasprzol" Kasprzyk
http://home.wi.ps.pl/~mkasprzyk/          Linux Registered User # 224658