Kernel 2.6.8.1

Lukasz Klimek lklimek w gmail.com
Pon, 20 Wrz 2004, 23:29:30 CEST

Witaj :)

On Mon, 20 Sep 2004 18:49:38 +0200, mistix <mistix w op.pl> wrote:
> Zassalem sobie kernela 2.6.8.1 z www.kernel.org i wszystko jest cacy
> ladnie sie kompiluje ale jednak cos jest nie tak. Gdy rebootuje komputer
> i wlanczam lilo z 2.6.8 wszystko sie wlancza, i nagle w pewnym momencie
> jak by sie zawiesza i nie wiem dlaczego dodam, ze moj sprzet to Mint
> K7VT2 procesor to Duron a oto co mi daje lspci:

Jestem pewien, ze duzo latwiej byloby Ci pomoc, gdybys napisal, co
rozumiesz pod pojeciem "pewien moment". Czy to w trakcie ładowania
systemu, czy po chwili pracy? Jaki masz ostatni komunikat na ekranie?
Może coś w logach...? Albo dmesg sypie błędami...?

pzdr.

--
Lukasz Klimek :: http://casa.fajni.net
Szczecin Linux/Unix Users' Group