automatyczne logowanie

Kamil Kosiński paladine w palanthas.homelinux.org
Wto, 21 Wrz 2004, 09:01:39 CEST

Dnia 21-09-2004, wto o godzinie 08:48 +0200, Piotr Grymkowski napisał
(a):
> Witam
Hello

> Jest jakis sposob na automatyczne logowanie bez wklepywania zadnych
> znakow z klawiatury i uruchomienie np. jakiegos desktopa?? tak jak jest to
> np w windowsach?? Bez xdm, gdm itp?? ofkoz na workstacji
Ja mam taki pomysł. W inittab dopisać sobie dla którejś z konsol
autologin nazwausera i u niego w jakimś pliku np. .bash_profile wpisać
startx. Nie wiem, czy to nawet działa, ale jak dla mnie to ma jakiś
sens :)

> Pozdrawiam
Me 2

--