IBM ThinkCentre a w zasadzie Intel Extreme (shit) Graphics - tragiczna wydajno¶æ

Bobby Spark sparky w servek.sparky.homelinux.org
Wto, 21 Wrz 2004, 10:39:11 CEST

On Tue, Sep 21, 2004 at 09:48:44AM +0200, Marcin Steæ wrote:
> lspci pokazuje mi to:
> W machinie IBM ThinkCentre
> 00:02.0 VGA compatible controller: Intel Corp. 82845G/GL[Brookdale-G]/GE
  ^^^^^^^- takie odnaczenia zazwyczaj maj± karty PCI
AGP ma co¶ w stylu 01:00.0 albo 02:00.0
choæ nie mogê zapewniæ ¿e tak jest ¼le
> Chipset
> Integrated Graphics Device (rev 01)
>
> xorgcfg proponuje mi i810.
> Karta jest zintegrowana, bierze sobie video ram z RAMu.
> Wydajno¶æ jest koszmarna (na poziomie niczym nie akcelerowanej ISOwej
> VGA) W prawdzie poci±gnie 1280x1024 w 16 bitach. Xy marudz± mi, ¿e can
> not open /dev/agpgart bo no such device. Modu³ w kernelu jest, plik w
> devie te¿ jest. W BIOSie machiny s± 3 wajchy odno¶nie VIDEO: Integrated,
> PCI, AGP. Na "PCI" w ogóle nie dzia³a, na pozosta³ych tak jak opisa³em.
ja bym proponowa³ wy³±czyæ acpi, apic i mo¿e jeszcze pnp (w lini poleceñ
kernela) i pobawiæ siê przy ró¿nych ustawieniach biosa...

> Co¶ musi byæ po stronie driverów w Linuksie, bo to samo pod wind± to
> nawet jakie¶ gry poci±gnie. a desktopowych zastodsowaniach jest spoko.
wind± to Ty se mo¿esz ..... :D

po{zdrowi,wodz}enia ;)
--
 ____      Sparky{PI]                 _   ___   _   _

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl