NumLock w XWindow i ArrangeIcons w KDE

Bartek 'Zolty' Żółtowski zoltek7 w wp.pl
Wto, 21 Wrz 2004, 10:43:05 CEST

Wiatam!

Od kilku dni jestem szczęśliwym użytkownikiem PLD :D W zasadzie
wszystko już ustawiłem tak jak trzeba poza dwiema rzeczami.
Chciałbym, żeby po zalogowaniu się do jakigokolwiek środowiska
włączał się numlock. Wiem, że można to zrobić przez np. dodanie
numlockx do plików startowych IceWM, KDE, czy czego tam będę używał,
ale ja chciałbym, żeby było to zrobione globalnie. Tak jak jest to w
Mandrake, z którego się przesiadłem. Przeszukałem Google, ale nie
znalazłem rozwiązania. Może źle zadaje kryteria szukania. Jeśli ma to
znaczenie to jako dm używam kdm.

Druga sprawa wiąże się z KDE, którego używa młodszy brat. Po starcie
pojawia się komunikat,że nie można znaleźć /usr/bin/ArrangIcons. Co
prawda można to usunąć z autostartu, ale wolałbym doinstalować paczkę
z wymaganym plikiem. Przez poldka nic nie znalazłem, a wyszukiwarki
rpmów, mówią, że w innych dystrybucach, właściwie to Mandrake, ten
plik jest w paczce kdebase-progs, której w PLD nie ma.
Z góry dziękuję za każdą poradę.

http://www.mandrake.pl  |  http://mandrake.int.pl
zolty(at)z.pl -> zoltek7(at).pl
JID: zolty(at)chrome.pl |  GG# 1993789