NumLock w XWindow i ArrangeIcons w KDE

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Wto, 21 Wrz 2004, 11:50:59 CEST

On Tue, 21 September 2004 10:43:05 +0200, Bartek 'Zolty' Żółtowski wrote:

> Od kilku dni jestem szczęśliwym użytkownikiem PLD :D W zasadzie
> wszystko już ustawiłem tak jak trzeba poza dwiema rzeczami.
> Chciałbym, żeby po zalogowaniu się do jakigokolwiek środowiska
> włączał się numlock. Wiem, że można to zrobić przez np. dodanie
> numlockx do plików startowych IceWM, KDE, czy czego tam będę używał,
> ale ja chciałbym, żeby było to zrobione globalnie.

Ja lokalnie mam w '$HOME/.xprofile' wpis '/usr/bin/numlockx on' i działa,
więc sprawdź czy to samo będzie działać w pliku '/etc/xprofile'.

PS: Zajrzyj do pliku '/etc/X11/xinit/xinitdefs' - tam są te xprofile.

--
Dariusz Laskowski                               Nie lubię miejsc z dala
darlas at post.pl                               od cywilizacji - tam są