Re: IBM ThinkCentre a w zasadzie Intel Extreme (shit) Graphics - tragiczna wydajność

Marcin Steć marcinek w nea.pl
Wto, 21 Wrz 2004, 13:10:54 CEST

Bobby Spark wrote:

>  ^^^^^^^- takie odnaczenia zazwyczaj mają karty PCI
>AGP ma coś w stylu 01:00.0 albo 02:00.0
>choć nie mogę zapewnić że tak jest źle

>ja bym proponował wyłączyć acpi, apic i może jeszcze pnp (w lini poleceń
>

>kernela) i pobawić się przy różnych ustawieniach biosa...

Przećwiczyłem chyba wszystkie kombinacje :-(. Łącznie z upgrade biosu,
bo Intel napisał, że był taki bug w biosie co to żle raportował pamięć
karty. KArta przynajniej mówi ila ma ramu.
Taraz wygląda na to że AGP Gart nie potrafi się z biosem dogadać,mimo że
tamże wskazałem jak wół, że 64MB na AGPgart

(II) I810(0): detected 8060 kB stolen memory.
(EE) GARTInit: Unable to open /dev/agpgart (No such device)
(WW) I810(0): /dev/agpgart is either not available, or no memory is
available
for allocation.  Using pre-allocated memory only.
(WW) I810(0): VideoRAM reduced to 8060 kByte (limited to available sysmem)

>windą to Ty se możesz ..... :D

To jak d... podcierać szkłem?

>po{zdrowi,wodz}enia ;)

w każdym razie nadal walczę :-)