ISO PLD 2.0 AC

Paweł Rumian prumian w poczta.onet.pl
Wto, 21 Wrz 2004, 16:54:49 CEST

Użytkownik Mateusz Potrykus napisał:
> To nie jest żałosne, żaden program nie chce mi wypalić płytki,
> bo wyświetla się komunikat, że zawartość ISO jest większa niż
> płytki (a używam 700MB płytek). Więc chciałem zainstalować PLD
> z dysku, tylko nie wiem za bardzo co mam wpisać w źródło, czyli
> gdzie na dysku znajduje się install pld.

Sprawa jest prosta:
- pobierasz program md5sum.exe
- uruchamiasz z linii polecen md5sum Nazwa_plyty_z_PLD.iso
- sprawdzasz czy wygenerowana suma zgadza sie z ta deklarowana w pliku
ktory lezy w tym samym miejscu co obrazy ktore sciagales

Jezeli suma sie nie zgadza - zle ci sie sciagnelo (ftp w trybie
non-binary, albo cos takiego) i musisz sciagnac jeszcze raz.

Jezeli suma sie zgadza, to musisz dowiedziec sie wiecej o tym jak
nagrywac obrazy ISO w programie ktorego uzywasz, bo to oznacza ze tutaj
tkwi problem.

Rum