[AC] Thunderbird z ready

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Wto, 21 Wrz 2004, 17:29:39 CEST

Witam!
Chcialem sobie dzisiaj aktualizowac thunderbirda do 0.8 z ac-ready (bo
pojawilo sie polskie tlumaczenie) ze swojej budowli 0.7, ale spotkala
mnie niemila niespodzianka. Czy ktos mi moze powiedziec z jakiego
powodu thunderbird probuje instalowac "zwykla" mozille?
(błąd: mozilla-thunderbird-0.7.2-0.1: nie znaleziono wymaganego mozilla)
Zawsze myslalem, ze po to sie instaluje thunderbirda i firefoksa, zeby
nie musiec korzystac z wysluzonej staruszki mozilli:-).
--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<
"make install, not love!"