ISO PLD 2.0 AC

Dawid Per dape w vp.pl
Wto, 21 Wrz 2004, 17:30:11 CEST

Mariusz Niedzielski dnia 21 września 2004 16:24 przyslal wiadomosc o
temacie: Re: ISO PLD 2.0 AC temat w ktorej czytamy co nastepuje:
> żałosne to jest używanie outloka i pisanie "elegancko" wyglądających maili

Czyżby używanie Outlooka było zakazane ?? Nie zauważyłem.
Każdy używa takiego klienta jak lubi. Ja lubie outlooka i jego będę używał i
nikomu nic do tego.

--
http://ipv6.dape.klodzko.pl