ISO PLD 2.0 AC

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Wto, 21 Wrz 2004, 18:12:06 CEST

On Tue, 21 September 2004 16:46:24 +0200, Mateusz Potrykus wrote:

> To nie jest żałosne, żaden program nie chce mi wypalić płytki,
> bo wyświetla się komunikat, że zawartość ISO jest większa niż
> płytki (a używam 700MB płytek).

Ględzisz i ględzisz, a nie raczyłeś nawet podać nazw tych programów?
Może ktoś by Ci podał instrukcję wypalania płytek krok po kroku?

> Więc chciałem zainstalować PLD z dysku, tylko nie wiem za bardzo
> co mam wpisać w źródło, czyli gdzie na dysku znajduje się install pld.

Tak ciężko zajrzeć na płytkę i zobaczyć jak to tam wygląda?
Będzie _identycznie_ z dokładnością do źródła. Czyli np. zamiast
/dev/hdx (załóżmy, że to jest np. cdrom) będzie, powiedzmy,
/dev/hdyz (załóżmy, że to jest przykładowa partycja z pakietami).
Zmieni się źródło, reszta pozostaje bez zmian. A gdzie to źródło
będzie konkretnie to wiesz tylko Ty - tutaj nikt Ci nie pomoże.

W praktyce to pewnie będzie wyglądać jakoś tak, że na wybranej przez
Ciebie partycji musi znaleźć się katalog _PLD_, a w tym katalogu katalog
_RPMS_, zawierający pakiety i indeksy. Oprócz tego na tejże partycji musi
znaleźć się katalog _inst_ wraz z zawartością. Potem trzeba się zabootować
z dyskietki (obraz zapewne da się znaleźć również na cdromie w katalogu
images?) i dalej to już prosto - postępować według instrukcji. Tak myślę.

Nie wiem czy nie zmyślam, ale coś mi się majaczy, że pakiety z indeksami
nie muszą nawet znajdować się na jakimś sensownym systemie plików, a mogą
być np. na vfat (?). Ale może mi się tylko śniło...

Można też instalować przy pomocy RescueCD albo PLD Live CD. Trzeba tylko
zajrzeć na <http://pl.docs.pld-linux.org/> i kliknąć w "instalacja".
Czytając powyższą stronkę nie musisz nawet myśleć (dla mnie bomba),
bo wyjaśnione jest jak dziecku. Nawet ja (nie znam w całości tabliczki
mnożenia, więc chyba jestem tzw. chómanistom) dałem sobie radę.

Ale sorry, musisz trochę się *wysilić*...

To tyle bla, bla, bla, a teraz coś bardzo serio, prosto _z serca_:

Instalacja to tylko początek. Potem jest już tylko gorzej i gorzej...

  * PO PROSTU PLD LINUX SSIE!!! ZAPOMNIJ O NIM RAZ NA ZAWSZE!!! *
  * MANDRAKE, AUROX, FEDORA WYMIATAJĄ!!! ZAINSTALUJ KTÓRĄŚ Z NICH!!! *

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl
                              Już nie robią takich ludzi jak dawniej. Ech.
                                                            Sławomir Siwek