ISO PLD 2.0 AC

Dawid Per dape w vp.pl
Wto, 21 Wrz 2004, 19:51:08 CEST

Dariusz Laskowski dnia 21 września 2004 18:56 przyslal wiadomosc o temacie:
Re: ISO PLD 2.0 AC temat w ktorej czytamy co nastepuje:

> Ja też nie zauważyłem.
> To prawda.
> OK, ale...
> poldek> ls *outlook*
> błąd: *outlook*: nie ma takiego pakietu
> poldek>
> ...chyba pomyliłeś listy dyskusyjne? ;-)

Juz to wyjasnilem w poprzednim poscie - Windows (jak i PLD) to tylko jeden z
systemów które używam.  Szczególnie, że instalacja czego kolwiek niż Windows
XP na komputerze, którego używam na codzień to samobójstwo.

--
http://ipv6.dape.klodzko.pl