ISO PLD 2.0 AC

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Wto, 21 Wrz 2004, 20:03:22 CEST

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 09/21/2004
07:48 PM:
> Wiec jakie świadectwo wystawia o mnie to, ze moim programem do obługi poczty
> jest Outlook, a systemem który używam na codzien na jednym z moich
> komputerów jest Windows XP ? Na drugim mam Mandrake a na trzecim PLD czy to
> tez wystawia mi jakieś świadectwo ?? Ludzie, czy wyście totalnie powariowali
> ?? Czy teraz użytkownik Windowsa=Lamer, użytkownik Outlooka = Lamer,
> użytkownik Mandrake=Lamer, użytkownik Slackware=Debil ?? Pomyślcie co wy
> wogóle mówicie !!

Calkowicie sie z toba zgadzam. Trzeba bylo ich zignorowac, bo sie
teraz zacznie jakas glupia dyskusja. Poki mi nikt nie kaze uzywac
Outlooka, to mnie nie obchodzi czego inni uzywaja. Oczywiscie jezeli
maja jakos tego Outlooka skonfigurowanego (vide znienawidzony top
posting). Ze swojej strony moge doradzac, przekonywac i dziwic sie, ze
ktos chce uzywac, _w mojej opini_, tak dziurawego scierwa jak Outlook.
Natomiast jezeli jest to czyjs swiadomy przemyslany wybor i nie
przeszkadza mu caly pakiet wad jakie przynosi ze soba ten, czy
jakikolwiek inny program, tudziez system, to niech sobie uzywa. Sam
chce miec wybor, wiec inni tez go powinni miec. Jezeli trzeba z kims
walczyc to z producentem i jego "zagrywami", a nie z samymi
programami. Gdyby ktos wyslal list w HTMLu, albo jeszcze lepiej w
*.doc to bym sie naprawde mocno zdenerwowal i pewnie mu nawrzucal, ale
tak....przeciez napisales ten list zgodnie ze "standardem" przesylania
emaili, wiec o co chodzi?

--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<