ISO PLD 2.0 AC

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Wto, 21 Wrz 2004, 22:25:34 CEST

It seems like on Tuesday 21 of September 2004 19:48, Dawid Per typed:
> Jakub Piotr Cłapa dnia 21 września 2004 17:45 przyslal wiadomosc o
> temacie:
>
> Re: ISO PLD 2.0 AC temat w ktorej czytamy co nastepuje:

Jakie świadectwo według Ciebie wystawia komuś palenie marihuany?

> Wiec jakie świadectwo wystawia o mnie to, ze moim programem do obługi
> poczty jest Outlook

Jeszcze powiedz, że rodzina Ci każe, to już posikam się ze śmiechu.
-=- Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/gallery.php -=-
To follow the path: look to the master, follow the master,
     walk with the master, see through the master, become the master.